YOGA A MATARÓ I MARESME

La Fundació Lotus Blau a Mataró està situada al cor de la ciutat, la capital del Maresme. Molt a prop de la platja i del centre històric. Vols contactar-nos? Truca’ns 937 902 321 o escriu-nos a whatsapp 637 502 597 o a info@fundaciolotusblau.org

Molt ben comunicat:

• Trobaràs l’estació de tren de Rodalies a 10 minuts
  • Servei d’autobusos de Mataró-Barcelona a 10 minuts
  • Si vens en cotxe, tens aparcament pel barri o bé aparcament gratuït al Passeig Marítim

Què puc practicar al centre de yoga a Mataró?

Més de 20 anys treballant pel teu benestar

Fa més de 20 anys que treballem per ajudar les persones a trobar la calma i el benestar necessaris per poder viure amb més tranquil·litat en una societat plena d’estímuls i que cada vegada va més de pressa. Volem que et sentis molt a gust i còmode i fem tot el possible perquè això sigui així.

La Fundació ofereix als alumnes un entorn de suport i tranquil·litat per aprofundir en la seva pràctica del ioga.

La teva quota subvenciona els projectes socials que beneficien els més vulnerables

Si t’apuntes a les classes del centre de ioga de Mataró, al Maresme, estàs col·laborant en els diferents projectes socials de la Fundació Lotus Blau, que prenen cura dels sectors de la societat més desafavorits i que donen l’oportunitat a les persones voluntàries d’ajudar en benefici de la comunitat.

HATHA VINYASA

IOGA SUAU