Yoga a Mataró

ioga mataro

La Fundació Lotus Blau a Mataró està situada al cor de la ciutat. Molt a prop de la platja i del centre històric. Vols contactar-nos? Escriu-nos a info@fundaciolotusblau.org o truca’ns 937 902 321

Molt ben comunicat:

• Trobaràs l’estació de tren de Rodalies a 10 minuts
  • Servei d’autobusos de Mataró-Barcelona a 10 minuts
  • Si vens en cotxe, aparcar és molt fàcil. Tens un aparcament gran de zona blava tocant a la nacional o bé aparcament gratuït al Passeig Marítim

Què puc practicar al centre de yoga a Mataró?

Hatha Yoga Vinyasa
Hatha Yoga bàsic
Meditació Zen i Mindfulness
Yoga Restauratiu
Yoga a la paret
Reeducació Postural
Taiko, percusió japonesa

Més de 20 anys treballant pel teu benestar

Fa més de 20 anys que treballem per ajudar les persones a trobar la calma i el benestar necessaris per poder viure amb més tranquil·litat en una societat plena d’estímuls i que cada vegada va més de pressa. Volem que et sentis molt a gust i còmode i fem tot el possible perquè això sigui així.

La Fundació ofereix als alumnes un entorn de suport i tranquil·litat per aprofundir en la seva pràctica del yoga.

La teva quota subvenciona els projectes socials que beneficien els més vulnerables

Si t’apuntes a les classes del centre de yoga de Mataró, estàs col·laborant en els diferents projectes socials de la Fundació Lotus Blau, que prenen cura dels sectors de la societat més desafavorits i que donen l’oportunitat a les persones voluntàries d’ajudar en benefici de la comunitat.

Carrer Antoni de Capmany, 62. 08301 Mataró
Telèfon: +34 93 790 23 21