Projecte 9Bosc

És un projecte que té com a finalitat la neteja del medi ambient, concretament els boscos. Des de 2017 i de manera periòdica es fan neteges de boscos on es recull la brossa que en alguns casos fa més de 20 anys que és a la muntanya. Tot i que la tasca es centra principalment a la zona del Montnegre i Corredor, també es fa a altres indrets de la zona del Maresme. Que el bosc estigui net depèn de tots nosaltres avui.

Per participar en aquest projecte com a voluntari cal inscriure’s per telèfon, per correu electrònic a través de la pàgina web o bé a les oficines de la Fundació, i quan es faci una sortida ens posarem en contacte amb els interessats.

Recuperació de la font d'en Homs, Dosrius

Entrevista a Marcel Tarrés, voluntari

Entrevista a Marc Bosch

Sortides TEAM BUILDING amb el Projecte 9Bosc

El Team Building potencia:

• sensació d’equip
  • companyonia
  • cooperació
  • comunicació

El Team Building fent neteja de boscos fomenta els valors de cura del medi ambient i sostenibilitat. També de col·laboració amb la societat, ja que tots els beneficis que es generen amb el Team Building, van íntegrament a subvencionar els projectes socials de la Fundació.

Organitzem sortides de Team Building de neteja de boscos per a grups de 10 participants en amunt.

Per contractar el servei contacteu-nos a info@fundaciolotusblau.org o al 93 790 23 21

Amb l’empresa Nestlé

Amb Volkswagen Group España Distribución