PROJECTE 9BOSC

És un projecte que té com a finalitat la neteja del medi ambient, concretament els boscos. De manera periòdica es fan neteges de boscos on es recull la brossa que en alguns casos fa més de 20 anys que és a la muntanya. Tot i que la tasca es centra principalment a la zona del Montnegre i Corredor, també es fa a altres indrets de la zona del Maresme. Que el bosc estigui net depèn de tots nosaltres avui.

Per participar en aquest projecte com a voluntari cal inscriure’s per telèfon, per correu electrònic a través de la pàgina web o bé a les oficines de la Fundació, i quan es faci una sortida ens posarem en contacte amb els interessats.

Recuperació de la font d'en Homs, Dosrius

Entrevista a Marcel Tarrés, voluntari

Entrevista a Marc Bosch

Sortides TEAM BUILDING amb el Projecte 9Bosc

El Team Building potencia:

• sensació d’equip
  • companyonia
  • cooperació
  • comunicació

El Team Building fent neteja de boscos fomenta els valors de cura del medi ambient i sostenibilitat. També de col·laboració amb la societat, ja que tots els beneficis que es generen amb el Team Building, van íntegrament a subvencionar els projectes socials de la Fundació.

Organitzem sortides de Team Building de neteja de boscos per a grups de 10 participants en amunt.

Per contractar el servei contacteu-nos a info@fundaciolotusblau.org o al 93 790 23 21

Amb l’empresa Nestlé

Amb Volkswagen Group España Distribución