Hatha Yoga (Vinyasa)

6

Al Lotus Blau les classes de Hatha Yoga són d’estil Vinyasa. És un tipus de yoga dinàmic en el que es coordinen els moviments del cos amb la respiració. Les classes tenen un cert repte físic que ens ajuda a mantenir el cos amb un bo to muscular, una bona coordinació, treballar l’equilibri i a la vegada es posa èmfasi en centrar la ment en la respiració, el que ens porta a estar molt en el moment present, la pràctica del Mindfulness. Són classes de nivell obert, pensades perquè tothom pugui començar la pràctica en qualsevol moment de l’any.

Beneficis del Yoga:

Yoga vinyasa

Eric Sans

alumne del Lotus des de 2017
(està fent un parèntesis temporal)

Companys, he marxat a Londres una temporada llarga (o curta). Només volia donar les gràcies a tota la família Lotus Blau per aquest any tan divertit. He après moltíssim amb vosaltres i he aconseguit coses que mai m’hagués imaginat que podria fer, la veritat.

Jo no sóc d’enyorar, zero patatero, en canvi a vosaltres ja us trobo a faltar.

Em sap greu que hagi sigut tot tan ràpid i no hagi pogut acomiadar-me individualment de tots vosaltres.

Espero que aquest missatge arribi a l’equip de Barcelona (i a en David que no vegis com em va fer suar a l’última classe jajaja).

Encara estic una mica perdut aquí, però en breu començo a fer ioga i ús passo alguna foto xula 😛

Una súper abraçada! Sou els millors!

Ai! I Feliç 2020!”

Eulàlia Puigderrajols

alumna del Lotus des de 2011

“Coherència i pedagogia de part de mestres, silenci, quietud, escolta, molta proximitat des del respecte…. Un goig compartir aula amb gent d’altres generacions, cadascú al seu ritme, cadascú amb el seu carisme. Una canya i molt agraïment al Lotus Blau”