Yoga Restauratiu (Yin Yoga)

Si et trobes mancat d’energia, t’estàs recuperant d’una malaltia, accident, tens dolor o simplement vols fer una classe de yoga relaxant per a una bona salut, prova les classes de Yoga Restauratiu. Aquestes classes són una combinació del següent:

• Meditació
Pranayama: Exercicis de respiració
  • Suaus estiraments de Hatha Yoga
  • Yoga Nidra: Relaxació profunda

El Yoga Restauratiu consisteix a mantenir-se en un estat de relaxació físic i mental i a la vegada estar en plena consciència. Promou la pau interna, ajuda quan es tenen problemes d’estrès, dolor, i ens guia cap al positivisme. També és beneficiós per aquells que tenen dificultats d’aprenentatge, desordres psicològics, ansietat, insomni, addiccions, dolor i malalties cròniques. Consisteix en un nombre d’asanas reduït i que es mantenen durant un període de temps més llarg que ens dóna l’oportunitat de trobar més calma i recuperar el cos, per culminar amb una relaxació final.