Mindfulness Yoga Restauratiu

NidraYoga

Si et trobes mancat d’energia, t’estàs recuperant d’una malaltia, accident, tens dolor o simplement vols fer una classe de yoga relaxant per a una bona salut, prova les nostres classes de Yoga Restauratiu. Aquestes classes són una combinació del següent:

• Meditació
  • Suaus estiraments de Hatha Yoga
Pranayama: Exercicis de respiració
  • Yoga Nidra: Relaxació profunda

El Yoga Restauratiu consisteix mantenir-se en un estat de relaxació físic i mental i a la vegada estar en plena consciència. El Yoga Resturatiu promou la pau interna, ajuda quan es tenen problemes d’estrès, dolor, i promou el positivisme. També ajuda a millorar la memòria, obre les portes de la intuïció i la creativitat, ens ajuda en la solució de problemes mentre avancem en el camí de l’auto-descobriment. Aquesta pràctica és molt beneficiosa per les dones embarassades, nens, i per aquells que pateixen problemes de comportament. També és beneficiós per aquells que tenen dificultats d’aprenentatge, desordres psicològics, ansietat, insomni, addiccions, dolor i malalties cròniques.