Yoga a Mataró

El local de La Fundació Lotus Blau de Mataró està situat al cor de Mataró, molt a prop de la platja i del centre històric de la ciutat. És un centre creat fa més de 10 anys perquè els estudiants practiquin Hatha Yoga, meditació, Yoga Restauratiu, Yoga a la paret i classes de filosofia. La Fundació ofereix als alumnes un entorn de suport i tranquil·litat per aprofundir en la seva pràctica del Yoga. La Fundació també porta a terme diferents projectes socials que donen l’oportunitat a les persones voluntàries d’ajudar en benefici de la comunitat. A finals de 2013 vam obrir un segon centre a Gràcia, Barcelona. Vine a visitar-nos!

Dades de contacte