Yoga a la paret

len2El Yoga a la Paret es basa en els principis d’alineació de BKS Iyengar. S’utilitza la paret com a suport per aprofundir en les postures, obrint  i creant espai en el cos. El Yoga a la Paret està dissenyat per permetre la tracció, el suport i una experiència diferent respecte a la gravetat, que s’utilitza com una forma natural de resistència, ajudant els estudiants a desenvolupar una base muscular forta.

Beneficis del Yoga a la Paret:

• Millora l’equilibri
  • Postures més precises i harmonitzades
  • Millora la flexibilitat general i la mobilitat de les articulacions i la columna
  • Augmenta la força tant dels petits com dels grans grups musculars
  • Ajuda a curar les lesions esportives, artritis, malalties degeneratives dels discs i ciàtica
  • Ajuda a curar el mal d’esquena amb l’obertura de la columna vertebral en totes les direccions
  • Ajuda els estudiants a perdre la por i a confiar
  • Pot utilitzar-se com a eina d’entrenament per a esportistes que participen en competicions.