Yoga a Barcelona

La Fundació Lotus Blau, situada al cor de Barcelona, al barri de Gràcia, ofereix un entorn de suport i tranquil.litat als estudiants, perquè puguin aprofundir en la seva pràctica del Yoga.  Oferim classes de Hatha Yoga, de Yoga a la paret i Yoga Restauratiu.  La Fundació es va establir a Mataró fa més de 10 anys, i es coneix pel seu compromís amb la pràctica del Yoga clàssic, meditació i filosofia. La Fundació porta a terme diferents projectes socials que donen l’oportunitat a persones voluntàries d’ajudar en benefici de la comunitat.  A finals del 2013, vam obrir un centre a Gràcia, a Barcelona. Et convidem a visitar-nos al nou local, ja sigui per pal·liar l’estrès de la vida a la ciutat, per altres motius personals o per endinsar-te en la pràctica del Yoga. La Fundació també ofereix consultes individuals de filosofia aplicada.

Dades de contacte