Tallers, retirs i formació

Taller de YOGA a la PARET amb la Carlota i la Marta

El Yoga a la Paret és una classe divertida i amb un cert repte físic on es poden fer estiraments més intensos gràcies a la força de la gravetat i on es practiquen invertides amb l’ajut de la paret o de les cordes. És una classe  oberta a tothom!

Un taller d’introducció al Yoga a la Paret on podràs experimentar tots els seus beneficis i reptes. I per als qui ja en teniu una pràctica, no patiu que també en podreu gaudir! Introduïrem noves postures i ens endinsarem profundament en algunes que ja coneixem.

Lloc: Lotus Blau GRÀCIA  c/ Mateu 7 Barcelona
Data i hora: dissabte 25 de novembre de 9 a 11h
Preu:     5€ socis       20€ no socis

Masterclass amb David Urgeles

Tens ganes d’aprofundir en la teva pràctica? Vols resoldre dubtes que et surten durant les classes? Vols saber com arribar més lluny amb el teu cos? En David impartirà una masterclass de 2h en la que podràs anar més enllà de la teva pràctica habitual i tindràs un espai per fer preguntes i perfeccionar les postures.

Lloc: Lotus Blau GRÀCIA  c/ Mateu 7 Barcelona
Data i hora: dissabte 28 d’octubre de 9 a 11h