Sangha

El Sangha del Lotus Blau està format per un grup de practicants que donen un suport a la Fundació i tenen una pràctica personal de meditació. El grup es reuneix per compartir la seva pràctica a través de retirs i classes que inclouen la meditació, les arts meditatives, l’estudi, la involucració social, l’ètica, el treball corporal, i la sublimació de les activitats mundanes.

Retirs Sangha

Els retirs del Sangha són trobades d’entre 1 i 7 dies que fan aquells que componen el Sangha. El Sangha està format per un grup de persones interessades en la meditació, la introspecció i l’estudi i que es reuneix setmanalment. També accedeixen als retirs del Sangha aquells que fan donatius durant l’any per ajudar que els projectes socials de la Fundació puguin seguir tirant endavant, encara que no tinguin una pràctica de meditació regular, ja que a vegades es fan retirs que estan a l’abast d’aquestes persones.

Sangha3
Sangha2