Mindfulness Yoga

6

A la Fundació Lotus Blau les nostres classes de Mindfulness Yoga són classes de nivell obert que inclouen exercicis de respiració, salutació al sol, pràctica d’asana, pràctica de meditació Mindfulness, meditació Zen i una relaxació final. Les classes tenen un repte físic però a la vegada són molt meditatives. Aquesta meditació ens porta a estar molt en el moment present, a estar en plena consciència del nostre cos, acceptant les sensacions, sentiments i pensaments, a acceptar-nos a nosaltres mateixos sense judicis o anàlisis. Les classes combinen asanas de flexibilitat, força i equilibri i promouen la concentració. Es practiquen postures asseguts, drets, inversions, postures d’equilibri, de doblegament endavant i enrere, torsions de la columna i d’obertura de maluc. Mantenim les asanas en el temps per calmar el sistema nerviós i entrar en un estat meditatiu de relaxació. Durant la classe practiquem la meditació Zen i la meditació Mindfulness, comptant les respiracions i prenent consciència de les emocions, sensacions i pensaments que sorgeixen durant la pràctica de les asanas.