Mindfulness Yoga Bàsica

Classe taller d'Asana Mecànics a l’abril de 2008

A la Fundació Lotus Blau les nostres classes de Mindfulness Yoga Bàsic són dissenyades especialment per a principiants, així com per a persones amb discapacitats o lesions, jubilats i dones embarassades. Aquesta classe dura una hora i consisteix en meditació Mindfulness, meditació Zen, exercicis de respiració pranayama, una lleugera salutació al sol, postures d’asana bàsiques que milloren la força, l’equilibri i la flexibilitat, i una profunda relaxació final. Aquesta classe té un suau flux de meditació, i és beneficiosa ja que alleugera l’estrès, l’ansietat i la tensió. Amb la classe de Hatha Yoga Bàsic pots rebre tots els beneficis d’una classe de yoga regular, però a un ritme més suau, centrant-nos en les postures bàsiques i en les tècniques de meditació aplicades.