PROJECTE 9BOSC

És un projecte que té com a finalitat la neteja del medi ambient, concretament els boscos. De manera periòdica es fan neteges de boscos on es recull la brossa que en alguns casos fa més de 20 anys que és a la muntanya. Tot i que la tasca es centra principalment a la zona del Montnegre i Corredor, també es fa a altres indrets de la zona del Maresme. Que el bosc estigui net depèn de tots nosaltres avui.

Per participar en aquest projecte com a voluntari cal inscriure’s per telèfon, per correu electrònic a través de la pàgina web o bé a les oficines de la Fundació, i quan es faci una sortida ens posarem en contacte amb els interessats.

9Bosc5

Recuperació de la font d'en Homs, Dosrius