Coaching i assessorament filosòfic

FilosofiaAplicada

El coaching i l’assessorament filosòfic es fan a través del Process Noesis que combina la pràctica del Philosophical Midwifery de Pierre Grimes, la filosofia oriental, Life Coaching i la Sociologia Aplicada. Aquesta pràctica busca entendre el perquè del patiment i com trobar per un mateix el camí cap a la tranquil·litat transcendint els petits i grans desastres que passen a cada dia. També busca l’èxit en allò que ens proposem, entendre què és l’èxit i trobar abundància en totes les parcel·les en les quals pensem que som pobres.

És un treball apropiat per l’autoconeixement, les relacions de parella, les relacions humanes, el món laboral, les crisis existencials, la comunicació, l’equilibri mental i emocional, l’escassetat econòmica, la baixa autoestima, la inseguretat personal…

L’enfocament és de tipus molt pràctic. A mesura que un va descobrint la seva programació inconscient negativa (Pathologos), és a dir, les creences falses i limitants causants de patiment, es despleguen de mica en mica noves creences segons les quals organitzar el món intern i extern, tot a partir d’un treball tant de tipus intel·lectual com emocional. A través de les consultes es va trobant claredat, autoconeixement, fortalesa, determinació, disciplina i estratègies per anar de la pobresa a l’abundància en allò que més interessa a la persona, des d’un treball personal que va mostrant tant els arquetips inconscients adoptats en diferents situacions com el sistema inconscient de creences que construeix una visió de món, i que només canvia quan la persona fa canvis interns fruit d’una major autoconsciència.

David Urgeles és:
Conferenciant i Coach
Màster en Filosofia aplicada a la Universitat de Leeds
Diploma postgrau en Tanatologia per la Universitat de Delaware
Graduat amb honors en Sociologia per la Universitat de Colorado a Denver
Estudis de Coaching i Polaritat amb Lewis Harrison a Nova York
Estudi en Philosphical Counseling segons Peter Raabe i Pierre Grimes
Entrenament Zen de les 8 portes de John Loori Roshi del Zen Mountain Monastery
Estudi i pràctica en filosofia Vedanta i Budista a l’Índia i a Nova York on va viure durant 20 anys
10 anys d’experiència en el món de l’empresa a Europa i EUA

*Les consultes poden ser en català, castellà o anglès